گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.
گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.

وزیر مشاور امارات در نشست شورای امنیت سازمان ملل عملیات مقاومت فلسطین را «جنایت» توصیف کرد!


حکومت های عربی که قبل از حمله حماس در صف عادی سازی روابط با اسرائیل بودند طبق معمول غربگدایانی هستند که برای حفظ قدرت و حکومت خویش حاضرند تا خواهر و مادر خود را نیز اجاره بدهند و مردم عرب که این حکومت های کثیف را انتخاب و تحمل می کنند بدتر از آنان هستند! و حکومت عرب پرست ایران از عرب ها عربتر است و برای بقای خود مردم ایران را فدای عرب ها کرده است و مردم بیگانه پرست ایران که در عرب پرستی افراطی تر هستند از حکومت هستند! آرزو دارند تا بعد از مرگ مورد لطف خدای انتقامجوی عرب ها قرار بگیرند و در بهشت عربی شیر و عسل بخورند و با زن عرب بخوابند!

اکنون نیز در بحبوحه حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به غزه به گزارش ایسنا ، وزیر مشاور امارات در امور همکاری بین‌المللی با چشم بستن بر روی این جنایات وحشیانه، عملیات مقاومت فلسطین را «جنایت» توصیف کرد.به گزارش ایسنا، ریم الهاشمی، وزیر مشاور امارات در امور همکاری‌های بین‌المللی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار آتش بس در غزه شد.

طبق گزارش شبکه المیادین، وی در عین حال با چشم پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و به ویژه کودکان در نوار غزه، عملیات مقاومت فلسطین را «جنایت» توصیف کرد.

الهاشمی همچنین در موضع گیری که اوج همسویی ابوظبی با تل‌آویو را نشان می‌دهد، گفت: ما بار دیگر تکرار می‌کنیم حملات حماس در ۷ اکتبر وحشیانه و شنیع است و ما خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط گروگان‌ها (اسرای صهیونیست) هستیم تا جنگ و خونریزی متوقف شود، در عین حال تاکید می‌کنیم که حملات حماس سیاست مجازات جمعی اسرائیل در قبال نوار غزه را توجیه نمی‌کند.

این مقام اماراتی درحالی به جانبداری از رژیم صهیونیستی پرداخته است که بمب‌افکن‌های آن به صورت شبانه روزی مناطق مسکونی نوار غزه را هدف قرار می‌دهند و چند هزار کودک، زن و سالمند را به شهادت رسانده‌اند.

پس از توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی که شهریور ۹۹ و با نظارت دولت وقت آمریکا انجام شد، روابط ابوظبی و تل آویو در تمام زمینه‌ها گسترش یافت.

همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی از مهم‌ترین پایه‌های روابط میان دو طرف است.

 برای اینکه به بی شرفی موضع دولت امارات پی ببرید به ویدئوهای زیر در یوتیوب نگاه کنید که توسط چند مقام کشور آفریقای جنوبی ایراد شده است تا به بی غیرتی عربها پی ببرید!

https://www.youtube.com/watch?v=4t73po1-wHI

https://www.youtube.com/watch?v=Ddr5xbXH-bY&t=276s

https://www.youtube.com/watch?v=PAlE1x_gxg8


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد