گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.
گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.

فیلم مستند در مورد حلق آویز کردن درانظار عمومی در شوروی سابق

فیلم مستند در مورد حلق آویز کردن درانظار عمومی در شوروی سابق


نادر احمدی

‏چهار شنبه‏، 2014‏/07‏/16

 

آیا اعدام، زندانی سازی و اردوگاه کار اجباری یک راه حل سوسیالیستی برای رسیدن به سوسیالیسم هستند!؟ حکومت شوروی سابق که خود را سوسیالیست و مترقی و انترناسیونالیست و کارگری ناب! نیز می دانست چرا باید به جای یافتن یک راه حل انسانی برای حل علل وقوع جرائم سیاسی و اجتماعی، زندانیان و متهمین را که معلول این شرایط هستند نابود کند؟! آیا در یک نظام سوسیالیستی باید علت را نابود کرد یا معلول را ؟ در لینک زیر شما می توانید یک فیلم مستند سیاه و سفید را که به زبان روسی صحبت می کند را ببینید که در آن جلادان حکومت بلشویکی تعداد زیادی چوبه دار را به پا کرده اند و مثل حکومت جمهوری اسلامی، برای ایجاد رعب و وحشت، زندانیان را در جلو چشمان مردم حلق آویز می کنند!؟ در حالیکه اکنون در بسیاری از کشورهای سرمایه داری جهان قانون اعدام لغو شده است اما این قانون ضد بشری در کشور شوروی به اصطلاح سوسیالیستی اجرا می شده است و هنوز هم هستند افراد و گروههای مارکسیست که به نشانه قاطعیت انقلابی ! (قاتلیت انقلابی) از آن دفاع می کنند! اجرا و تصویب قانون اعدام در شوروی سابق بخشی از یک سیستم فکری بوده است که قادر به یافتن یک راه حل پیشگیرانه برای جرائم سیاسی و جنائی نبوده است و در کنار قانون اعدام، اردوگاه کار اجباری حکومت تزاری را ادامه می داده است و سربازان فراری را حتا بدون هیچگونه دادگاهی درجا اعدام می کرده است! آیا بی دلیل است که مردم کشورهای شوروی سابق خود را از شر آن حکومت خلاص کردند؟! و مردمی که در شوروی سابق تربیت شده اند به مراتب از مردمی که در کشورهای اروپای غربی تربیت شده اند بدتر هستند! اگر شوروی سابق مربوط به گذشته های دور و یک سیستم در بسته بود و اطلاعات کمی از آن در دست است اما گاه گاهی از آرشیوهای محرمانه اطلاعاتی مانند فیلم مستند زیر به بیرون درز می کند! که شناخت خوبی از ماهیت آن نظام منحط به ما می دهد! در شرایط کنونی کشور چین با در دست داشتن مقام قهرمانی اعدام در جهان و کشور جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن مقام نایب قهرمانی اعدام در جهان نمونه های خوبی از کشور شوروی سابق هستند!

به امید برچیدن تمام دولت ها در سراسر جهان و برقراری یک جهان بی دولت و عاری از استثمار فرد از فرد!

 

Public executions in the USSR / Публичные казни в СССР

http://www.youtube.com/watch?v=CskUjY8yejk    

از لینک زیر نیز دیدن کنید:

http://rahaii.weebly.com/

                                                             

 

مارکسیسم یک مذهب سیاسی و کیش شخصیت ها و نارسیسم!

مارکسیسم یک مذهب سیاسی و کیش شخصیت ها و نارسیسم!



نادر احمدی

‏جمعه‏، 2014‏/07‏/04

در اسلوب فکری مارکسیسم مبتذل فقط مذاهبی مانند اسلام و مسیحیت مذهب هستند و به نظر آنان یک جریان فکری که با چنین مذاهبی حتا اگر به صورت صوری و کاذب مرزبندی کند سکولار می شود! اما از دید علمی مذهب دیدگاهی است که اصول خود را مقدس، غیر قابل تغییر، جاودانه و شامل مرور زمان نمی داند! بر این اساس مارکسیسم بطور واقعی دارای تمام خصائل یک دین مانند اسلام و یا مسیحیت است. در مذهب مارکسیسم، کارل مارکس نه یک انسان بلکه یک موجود مقدس و خطا ناپذیر بوده است و هر فرد و گروهی که خود را "مارکسیست" می داند در واقع به مقدس بودن مارکس نیز ایمان می آورد و در تحت هیچ شرایطی جرأت انتقاد از او را ندارد! از دید یک مارکسیست، اصول مارکسیسم "غیر قابل انتقاد" و اشتباه ناپذیر هستند و هرکس که از آن انتقاد کند رویزیونیست و تجدید نظر طلب است و بیانگر دیدگاههای بورژوازی و ضد کارگر می باشد! مذهب مارکسیسم را "کارگریسم" نیز می توان نامید زیرا در مذهب مارکسیسم طبقه کارگر نردبان بالا رفتن از قدرت سیاسی است و مارکسیست ها که فکر می کنند بدون حمایت طبقه کارگر هیچ شانسی برای رسیدن به حکومت و قدرت سیاسی را ندارند تمام سرمایه خود را بر روی این طبقه سرمایه گذاری کرده اند! آیا شما تا کنون هیچ گروه مارکسیستی را دیده اید که حتا در یک مورد از نظرات مارکس انتقاد کرده باشد؟! ... 

ادامه مطلب ...

افتضاح فرار دختر استالین از بهشت مارکسیسم لنینیسم و پناهنده شدنش به آمریکا

افتضاح فرار دختر استالین از بهشت مارکسیسم لنینیسم و پناهنده شدنش به آمریکا


نادر احمدی

‏جمعه‏، 2014‏/06‏/20

                                                                    

 


                                         

در سال2011 من در سایت فارسی خبرگزاری روسی "ریا نووستی" به مناسبت مرگ " سوتلانا آلیلویوا" تنها دختر استالین در یک خانه سالمندان در آمریکا برای اولین بار مطلبی را دیدم که برایم بسیار تازگی داشت! مارکسیست ها بطور اصولی در مورد چنین موضوعاتی سکوت می کنند زیرا از نظر تبلیغاتی به نفع آنان نیست که مردم بدانند که دختر استالین یعنی رهبر اولین کشور مارکسیست لنینیست جهان از دست پدرش فرار کرده است و به دشمن آن یعنی دولت آمریکا پناهنده شده است! شوروی سابق اولین نظام جهانی مبتنی بر اصول "مارکسیسم لنینیسم" بود که قرار بود "بهشت پرلتاریای جهانی" و الگویی برای دیگر کشورها شود! بدینترتیب بود که بلشویک ها برای تحقق "دیکتاتوری پرلتاریای" خود با سرکوب خود پرلتاریا در "کرونشتاد" اقدامات خود را شروع کردند.

 در ادامه، آنان آنارشیست ها را که یاور آنان در به اصطلاح انقلاب اکتبر بودند سرکوب کردند، اردوگاه کار اجباری را که ارثیه حکومت تزاری بود احیاء کردند، کشور روسیه را میلیتاریزه کردند و استالین تمام اعضای کمیته مرکزی حزب بلشویک را دستگیر و اعدام و یا زندانی کرد و کشور روسیه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرد. زندگی در شوروی سابق نه تنها برای مردم روسیه بلکه حتا برای تنها دختر استالین نیز قابل تحمل نبود! شما تصور کنید که وقتی که شرایط زندگی در شوروی سابق باعث فرار دختر رهبر کشور و پناهندگی او به آمریکا شده است شرایط زندگی مردم عادی چقدر وحشتناک بوده است! که باعث شد مردم روسیه این نظام جهنمی را به زباله دانی تاریخ پرتاب کنند!

 شرایط کنونی در ایران مرا به یاد شوروی سابق انداخته است که اخیرآ رئیس جمهور " اضحال طلب" در پاسخ به مخالفانش گفته است: "نمی توان با زور مردم را به بهشت برد"! آخوندها نیز مانند بلشویک ها برای تداوم حکومت خود "کاسه داغتر از آش" شده اند و همانطور که بلشویک ها می خواستند مردم روسیه را با زور شکنجه، زندان، اعدام و کار اجباری به "سوسیالیسم" ببرند، آخوندها نیز می خواهند با شکنجه، زندان، اعدام و کار اجباری مردم ایران را به "بهشت" ببرند!

  ادامه مطلب ...