گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.
گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

گزیدۀ اخبار و تحلیل های روز

توماس جفرسن: اگر دولتها از مردم بترسند دمکراسی است و اگر مردم از دولتها بترسند دیکتاتوری است.

ظریف : به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق ایران را ارائه خواهم داد


ظریف : به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق ایران را ارائه خواهم داد

05-Mar-21

مقدمه: دولت جمهوری اسلامی هیچ راه چاره دیگری ندارد جز اینکه جام زهر دیگری نوش جان کند و قهرمانانه در مقابل ارباب آمریکایی کرنش کند و برجام دوم را با وعده سرخرمن آمریکائیها امضاء کند و این بازی موش و گربه تا برچیدن بساط حکومت فاسد جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با حکومت بدتری ادامه دارد.

به نوشته سایت ایسنا، محمد جواد ظریف ، با بیان این که عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند، تاکید کرد : اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.

به گزارش ایسنا ، محمد جواد ظریف عصر روز جمعه در واکنش به اظهارات اخیر محسن رضایی در مصاحبه با فاینشنال تایمز در مورد برجام و مذاکرات هسته ای در صفحه توییتر خود نوشت : « عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند، اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود. من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد- البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک. تعهد_اقدام_جلسه» به گزارش ایسنا ، محسن رضایی اخیرا در مصاحبه با فاینشنال تایمز گفته است: ایران آماده است که به مذاکرات هسته ای با آمریکا و دیگر قدرت های جهان باز گردد اگر طرف های مقابل سیگنال واضحی بفرستند که تحریم‌ها تا یکسال آینده برداشته می‌شود . آنها باید به ما اعلام و اطمینان خاطر دهند که تحریم‌های اعمال شده بعد از برجام در عرض یک سال برداشته می‌شوند .

منبع آگاه ایرانی, «گام در مقابل گام» برای آغاز مذاکره با واشنگتن رد شد

‏07‏/03‏/2021

یک منبع آگاه به یک شبکه فرامرزی ایران گفت که موضوع گام در مقابل گام برای آغاز مذاکره با واشنگتن از سوی مقام‌های ارشد ایران رد شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،‌ یک منبع آگاه ایرانی به شبکه خبری العالم گفت تا زمانی که تحریم‌های آمریکا علیه ایران برداشته نشود، هیچگونه مذاکراتی بین واشنگتن و تهران برگزار نخواهد شد.

این منبع آگاه اضافه کرد: «تفسیر غربی‌ها درباره اظهارات رئیس جمهور  و وزیر خارجه ایران درباره طرح جدید، اشتباه بوده و هیچگونه طرح جدیدی برای مذاکره با واشنگتن وجود ندارد

وی ادامه داد: «موضوع "گام در مقابل گام" برای آغاز مذاکره با واشنگتن از سوی مقام‌های ارشد ایران رد شده و تا زمانی که تحریم‌ها علیه ایران برداشته نشود هیچگونه مذاکره‌ای با واشنگتن انجام نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد